zapnuta mikropajka

Tony Malecky clouseau@seznam.cz
Pondělí Březen 28 09:43:15 CEST 2005

Zajimave reseni, jen by mne zajimalo co se spotrebici ktere maji
nezalohovane hodiny- typicky video, ale napriklad mam takovy i 3f sporak...

a:
Ignoruji jejich prosebne blikani displeje o nastaveni casu.

b:
Trpelive den co den spotrebice obchazim a nastavuji jim cas aby neblikaly...

c:
Samozrejme jsem jiz davno uvedene spotrebice rozebral, obkreslil schema
zapojeni a zabudoval zalozni akumulatorek.

:-)

Tony OK1HMA