zapnuta mikropajka

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Neděle Březen 27 20:08:30 CEST 2005

A nebylo by jednodussi a daleko spolehlivejsi nez merit teplotu dat nejakou
primitivni fotozavoru do stojanku na hrot? Tedy pokud pred odchodem do
hospody nenechavate pajku primo na opravovane desce ala zednik a jeho lzice
odpadla od ruky, kdyz konci smena :-)))

Jakub Serych

http://ei.inshop.cz/inshop/scripts/detail.asp?ItemID=1260&Level=165