plosny spoj?

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Neděle Březen 27 18:27:17 CEST 2005

Zkusil bych udělat spon provizorní spojení, narvat do otvoru tupou
stranou vrtáček a doufat, že se někde spojí se zbytky vodiče. Nebo jít
na věc obráceně a kápnout do otvoru rtut (zjistěte si jaká je snášivost
rtuti na měd) nebo vodivý lak. Možná by postačil cín. Případně otvor
převrtat a zkusit výše vedené.

Radek

On