Wireless USB

Thomas Shaddack hwnews@shaddack.mauriceward.com
Neděle Březen 27 16:26:13 CEST 2005

Alternativni metoda: Digitalni fotoaparat s TV vystupem. TV vystup pouzit
jako klasickou bezdratovou kameru, vyresit spinani spouste na dalku.
Aparat se strci tam kde je potreba, pomoci "hrubeho" TV signalu se najdou
mista ktera nas zajimaji, tato se vyfotografuji a pozdeji stahnou z
fotoaparatu "klasickym" zpusobem. Dosazitelne rozliseni omezene pouze
rozlisenim aparatu.

Slo by to?