Fotocesta - problem - skvrny

Rt jr@siliconbrain.biz
Neděle Březen 27 15:46:37 CEST 2005

> to s tim znecistenym chloridem muze byt dobra pripominka, ale ja to leptani
> nedelal tim zpusobem polozit na hladinu medi dolu a nechat byt...
> Desku jsem drzel v ruce a cely proces leptani jsem s ni pohyboval...
> Takze si myslim ze problem s chloridem muzem vyloucit...
>
> Praveze me zarazi, ze na nekterych slozitejsich mistech se to vyvola dobre a
> treba u tech velkejch plosek, se to takhle pokazi...

Tenhle problem jsem mel, pokud byl chlorid zelezity uz hodne vycerpany.
Opakovanym leptanim v cerstve lazni nedoleptana mista rychle zmizela.

> Zkusim doladit tu vyvojku.
>
> PS: stetecek musi byt nejaky specialni nebo staci na vodovky z papirnictvi?

Docela prima jsou tampony na cisteni usi mimin, ale ja pouzivam bezny
.5" kulaty stetec z drogerie. On ho louh nalepta a stetiny zmekci. Ovsem
kovove casti rychle odchazeji.
--
Rt