Fotocesta - problem - skvrny

Martin Malý martin.maly@gmail.com
Sobota Březen 26 12:48:53 CET 2005

Aha, tak neco podobneho se mi stavalo taky. A je tedy pravda, ze jsem
pri suseni te desticky po vyvolani pred leptanim videl, jak se mistama
"zakaluje" - jakoby zbytkem rezistu. Ale rukou to vzit jsem se
neodvazil, abych nejak neposkodil ten obrazec. Priste tedy vic louhu a
stetecek - diky za rady!

Martin Maly