skleroticky televizor

Jirka zaloha@volny.cz
Pátek Březen 25 15:29:01 CET 2005

Jan Waclawek napsal(a):
> Zdravim,
>
> mno aj ja by som na to tipoval a vygoogloval som si aj schemu; je to
> ST24W08. Mozno ze nieco podobne aj zozeniem; otazne vsak je, co do toho
> treba nasypat na uvod?
>
> Mimochodom, ma to 1e6 cyklov, ako to ze sa to osuchalo, to som hadam
> nepridal/nestisil milionkrat, ci stotisickrat (keby kazne pridanie o
> palicku sa zapisalo a pridavam/uberam povedzme vzdy o 10 paliciek, co je
> hlupost)???

1) nektere firmwary v nekterych pristrojich byly delane tak dementne, ze
do EEPROM prakticky neustale cosi zapisovaly (netvrdim, ze to je tento
pripad)

2) polovodice obecne (a EEPROM zvlast) v TV, monitorech a podobnych
zarizenich casto trpi mezielektrodovymi vyboji v obrazovce,
elektrostatickym polem atd. - zavada me vubec neprekvapuje

3) 7 let "stary" SONY TV muze byt uz docela smejd (mozna uz od soudruhu
z PRC apod.), ty starsi skutecne Made in Japan byly jeste delane solidne
a skoro Vas preziji...

--
Jirka