OT: Oko vidi

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pátek Březen 25 12:32:08 CET 2005

Ale je tam. Uz je to dele, co jsme na nej koukal, takze souradnice uz nemam,
ale mam dojem, ze byly malinko posunute, ale da se to najit.
Nicmene kdyby clovek nevedel, ze tam neco je, ani by to nepoznal. Ono nekolik
polorozpadlych betonovych budov, k tomu par koleji a orezlych zeleznicnich
vagonu a to cele zarostle stepnimi travami a krovinami z druzice moc videt
neni :-(

Jakub Serych