hodne OT: Linux a viry

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Březen 25 10:42:26 CET 2005

Dne pátek, 25. března 2005 10:22 Dusan Dolezal napsal(a):
> A co je tohle? A dokonce s ceskym puvodem.
> http://www.root.cz/zpravicky/virus-pro-windows-i-linux/?

a funguje to i nekomu jinemu nez autorovi? Vim ze byl i v televizi, nakonec
skutek utek.

> A nebo tohle?
> http://www.abclinuxu.cz/clanky/show/56824

viz druhy komentar odshora - APRIL! :-D

> Jinak Linux vubec neznam, jenom jsem hodil primitivni odkaz do Googlu a
> prohledl prvnich asi 10 odkazu, pocitam, ze by se toho naslo i vic.

No, vim treba ze se da nakazit postovni klient PINE (textovy, presto velmi
luxusni) tak aby spustil skript, v praxi vsak narazi na omezeni uzivatelovych
prav

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail can not contain any viruses because I use Linux