mirne OT // Re: PIC preklad / ruska foneticka klavesnice pro wokna

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Pátek Březen 25 10:04:43 CET 2005

	To je takovej zakladni problem, ze kvuli zvyseni prodeje se mezi
lidi vtlacila predstava, ze PC muze pouzivat kazdy hovado, a pak to podle
toho vypada. Raketoplan holt proste nemuze ridit kazdej, tak ani pocitac
nemuze pouzivat kazdej, s tim se neda nic delat.
	Vidim to na brachovi, doktor, myslim, ze celkem dost inteligentni
clovek, ale kdyz vidim jaky "problemy" obcas resi s pocitacem, tak musim
pryc, jinak bych ho vola musel zabit.

	To je neco podobnnyho jako s autama, je proste urcita skupina lidi
(odhadem tak 70% obyvatel), ktery se nikdy poradne ridit nenaucej, Ale
protoze kapitalismus urcil, ze auto je zakladni potreba, kterou musi mit
kazdej, taxe jim ty ridicaky nejak natlacej, aby ti pitomci nemeli pocit ze
jsou dyskrymynovany a samozrejme aby kupovali auta a pred podobnejma
pitomcema se chlubili ze maj ochcafku v tdicku... Na silnicich je to pak
trochu masakr, ale ekonomika vzkveta.

	A s peckama je to nemlich to samy, minimalne 50% procent uzivatelu
na dotaz "Dobry den, jsem novy strasne nebezpecny virus a sezeru vam pulku
pevnyho disku. Souhlasite ANO NE?", zauvazuje stylem "kdyz nerozumuim tak
soulasim" a potvrdi ANO. Tyhle pitomce neni treba litovat, lze jen doufat,
ze se casem vymlati sami, a do ty doby at tvori chutnou krmi "odb/pornym
pocitacovym poradenskym firmam". A pokud k tomu potrebujou nejakej soft od
M$, kterej je musi uchanit od stresu rozhodovani a odkejva to za ne radsi
rovnou sam, at si to uzijou!

			Ales Zika
			CSE Spoje Pelhrimov

			http://results.cz