Neexistujici porty u 89C2051

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Březen 25 09:35:47 CET 2005

Martin Záruba wrote:
> Tak jsem to zkusil a nefunguje.

Inak trosicka sa cudujem, ale fakt len trosicka.

> Stacilo ale vice pouzit takovou tu divnou vec co ma clovek aby mu neprselo
> do krku.
> Spocital jsem jak velky potrebuji stack, dal jsem jej za registry, pak
> nekolik promennych, od 20h ty dve s bitovymi operacemi, pak zbytek
> promennych a pak to pole. Zbylo mi 88 byte, coz staci.

No ved tam som mieril. 94 byte je 22h-7fh. Mimochodom, nikde nie je
napisane, ze stack musi byt ZA registrami, v jednej takej nasponovanej
aplikacii mi zacina na adrese 4 (pochopitelne r4-r7 nikde nepouzivam).
Inak moja druha rada, ak by nestacilo 94 suvislej pamate by bolo
prepisat to tak, aby to bolo spokojne aj s nesuvislou pamatou.

> A a B rozumne pouzit nejdou, protoze tam ty hodnoty musi zustat ulozene.

No ved by tie hodnoty aj zostali ulozene - v A a B!
Ide pochopitelne uz o extremne zalezitosti.
B v principe potrebujete len na MUL a DIV.
A potrebujete na ADD, ADDC, SUBB; CJNE A,direct; rotacie a MOVC.
Viem si predstavit program, ktory nic z tohoto nepotrebuje, ale bola by
to fakt sila.

Pekne sviatky!

wek