OT: Oko vidi

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Pátek Březen 25 09:05:32 CET 2005

Nezkoušeli jste někdo najít Bajkonur? Ta mapa ko podle názvu nenajde. Mám i
souřadnice http://mek.kosmo.cz/kdromy/rusko/bajkonur/ ale najít se mi ho
nepodařilo.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Landa Martin" <Martin.Landa@pvt.cz>
To: "HW-news" <hw-list@hw.cz>
Sent: Friday, March 25, 2005 7:01 AM
Subject: RE: OT: Oko vidi

Proxy nepouzivam, jsem pripojenej primo. Problem jsem vcera po dalsim
hledani vyresil. Byl to opravdu bug microsoftu a na jejich strankach jsem se
dostal k popisu tohohle bugu. Pomohlo odinstalovat vsechny nepotrebne
protokoly co se automaticky pridaji s kazdym novym sitovym pripojenim.
Vsechno se uz stahuje.

ml