OT: Oko vidi

Landa Martin Martin.Landa@pvt.cz
Pátek Březen 25 07:01:21 CET 2005

Proxy nepouzivam, jsem pripojenej primo. Problem jsem vcera po dalsim hledani vyresil. Byl to opravdu bug microsoftu a na jejich strankach jsem se dostal k popisu tohohle bugu. Pomohlo odinstalovat vsechny nepotrebne protokoly co se automaticky pridaji s kazdym novym sitovym pripojenim. Vsechno se uz stahuje.

ml