Re: mirne OT // Re: PIC preklad / ruska foneticka klavesnice pro wokna

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Čtvrtek Březen 24 14:23:59 CET 2005

Děkuji všem,
 v prvnim příspěvku byl odkaz na slunečnici.cz kde byl ovladač do WinXP. Nainstaloval jsem ho a chodí docela dobře. Příjemné je, že část kláves se schoduje s českou klávesnicí, ž š č a tak je zas psání jednodušší. Pozor, kdo používáte českou qwerty, tak z-y je pro ruskou obráceně.

Děkuji
Všem za příspěvek

Radek