Uz zase nemohu od sebe posilat prispevky.

Jaroslav Kotlaba ing.kotlaba@post.cz
Čtvrtek Březen 24 07:50:54 CET 2005

Dnes jsem chtel poslat do konference prispevek ze sve normalni
adresy a vratila se mi chybova hlaska. Uz drive jsem se s tim
setkal (proto jsem se prihlasil i odtud, abych se mohl ozyvat),
pak se to nejak samo spravilo a ted to zase zacalo. Protoze
posilam e-maily i jinam a to i na adresy, o kterych si myslim, ze
by mely byt dobre zabezpecene a jinde problemy nemam, napada mne,
zda problem neni na strane HW.

Priloha: Chybova hlaska

This message was created automatically by mail delivery software.

A message that you sent could not be delivered to one or more of
its recipients. The following address(es) failed:

  hw-list@list.hw.cz:
    SMTP error from remote mailer after RCPT
TO:<hw-list@list.hw.cz>:     host mail.hw.cz [80.250.3.70]:
    550 Service unavailable; Client host [193.85.145.93] blocked
using cbl.abuseat.org; Blocked - see
http://cbl.abuseat.org/lookup.cgi?ip=193.85.145.93

------ This is a copy of the message, including all the headers.
------