RE: Osciloskop, potenciometry, hmatníky

Pavel Rotter PavelRotter@newte.cz
Čtvrtek Březen 24 06:51:14 CET 2005

Dobrý den,

s těmi BMxxx je to pravda, museli jsme je vyřadit, protože měli PE spojen s
pláštěm BNC od vstupních konektorů tak, že měřit v některých případech
dvoukanálově na různých potenciálech nešlo a také práce na primárních
stranách spínaných zdrojů byla nemožná, vůbec již nezmiňuji opravy
tyristorových regulátorů apod. Prostě osciloskop bez 'plovoucích' vstupů je
dost velké omezení.

Přeji pěkný den

S pozdravem

Pavel Rotter

NEWTE spol. s r. o.
Jateční 847
415 01 TEPLICE

tel.: 417 536 531
fax:  417 577 865
eMail: PavelRotter@newte.cz
http://www.newte.cz

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of mjfox@centrum.cz
Sent: Wednesday, March 23, 2005 9:19 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Re: Osciloskop, potenciometry, hmatníky

>     A ještě něco, lze považovat sovětský přístroj za spotřebič II třídy
> a nechat mu dvoupramennou šňůru ? Ty původní stejně vyměním, protože má
> jenom jednu izolaci, ale jestli ji mám měnit za tří a nebo dvoupramennou

Jestli tam byl 2-zilovy kabel, tak tam muze byt i dal. Jinak si myslim, ze
Teslacky osciloskopy BMxxx, co jsme pouzivali ve skole, mely 3-dratovou
snuru.

Myslim, ze by sel udelat jednoduchy test - zapojte ten pristroj do site
2-dratovou snurou a kdyz se pak fazovkou dotknete plechoveho krytu a
doutnavka se nerozsviti, tak to ma dobrou izolaci ;)

P.K.