Osciloskop, potenciometry, hmatníky

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Středa Březen 23 21:04:40 CET 2005

Já jsem koukala na krásné knoflíky v GESu,nevím proč jsem je předtím
nenašla, ale protože je to cenově trošku dost tak SURA musí počkat ještě
nějaký čas. Tenhle měsíc bylo vydáního už nějak hodně.

Škoda jen že nejdou splašit ty originální potenciometry "sdělano v SSSR"
:-)  majítotiž zcela jiný upevňovací mechanismus než ty české.

Jenom pořád nevím jestli lze nebo nelze věřit soudruhům z matičky Rusy a
nechat tam tu dvoupramennou šňuru ...

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz