Stavba programatoru PIC

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Březen 23 17:40:44 CET 2005

>>PRECO PIC, PREBOHA???
> A proc ne ? :o)

No predovsetkym ich nemam rad :-)

Dalej, ste zrejme "nedotknuty" a skoda je Vas pokazit. Filozofia PICov
je trocha nekonvencna, povedane eufemisticky, a mam obavy, ze
zaciatocnik ma dost problem sa zorientovat, jednak v tom mnozstve typov,
jednak v architekture a najma sposobe ako je rozsirovana. Dalej sa
pravdepodobne zaseknete v asembleri, co ste mozno nechceli.
Obraz si mozete utvorit uz hoci len z toho, co Vam tu bolo doporucene.

Ja by som Vam doporucil radsej AVRka. O triedu prehladnejsia
architektura (aj ked tiez uz utrpela "rozsirovanim"), dobre gcc zadarmo,
dost literatury (aj ked menej ako '51 a ) a pokial viem, aj pomerne dost
podpory pod Linux (ale tam nie som expert).

'51 su architekturou tiez chaos, co sa tyka architektury, ale zasa sa
tak velmi nemeni - a su mojmu srdcu blizsie a literaturou je to urcite
daleko lepsie. Tieto maju jednu vyhodu, je ich ako ... teda kolko chcete
a v jednom kuse pribudaju. A vraj aj sdcc je uz pouzitelne. A u RD2 a
LPC9xx je pekna vec, ze sa daju naprogramovat cez seriovy kabel z
lubovolneho lepsieho terminaloveho programu, defacto si s nimi
pokecate... :-)

Dalsie citanie: archiv konfery, alebo
http://www.efton.sk/sk/mcuplusminus.htm

wek