Stavba programatoru PIC

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Středa Březen 23 15:52:27 CET 2005

Zdravim,

> kdyz uz jsme u toho tak bych tedy rad zacal s necim, co do budoucna
> vyuziji. A jelikoz me plany jsou jasne, tak potrebuji neco co ma 2x8bit
> I/O. Nebo me ted napada, ze bych je asi nepotreboval kdyz pouziji 4034.

2x8bit z 16F84 primo nedostanete, musite pouzit treba tu 4034 nebo jiny
podobny obvod. Zvazte jestli to neni zbytecna komplikace a nebude
jednodussi pouzit rovnou napr. 16F873.

> Tak fakt nevim. A navic k cemu mi pak bude ten programator ?

Programator pouzijete na v podstate jakykoliv dalsi PIC, maximalne
udelate redukci na jine pouzdro nebo nejakou decentni upravu, ale v
principu je to pro vsechny PICy to same (az na pro vas nepodstatne vyjimky).

> Jeste prosim o trochu trpelivosti a radu.
>
> Dekuji Milan

Obecne se da rici - vyberte si pro zacatek jakykoliv PIC, nejlepe takovy
ktery snadno sezenete a ma dostatek vyvodu pro vas ucel - znalosti a
zkusenosti, ktere pri praci s nim ziskate (a rutinky ktere vytvorite)
snadno aplikujete na kterykoliv jiny, kdyz to bude potreba.

Lukas Grepl