Stavba programatoru PIC

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Středa Březen 23 12:44:36 CET 2005

Ja osobne jsem si timhle prosel asi pred trema roky a mohu rict, ze 16F84 se
opravdu nevyplati. Sam jsem si jeden za tezky penize koupil neco jsem s nim
udelal a pak jsem to co mi chodilo na 16F84 okamzite predelal na 16F627 -
tim jsem si overil co je treba povypinat (a moc toho neni). A ted mohu rict,
ze na vetsinu veci co jsem potreboval jsem osobne stacil s 16F628 (az na
jednu vyjimku kdy jsem pouzil 16F873).

Na te 62x se da postupne probirat jednotlivyma periferiema a zkouset jak to
funguje.

Osobne doporucuji 16F627 a jen se kouknout co je treba udelat (tusim
povypinat komparatory). Na svatecni bastleni je to MCU na hodne dlouho.

RadekCX