Vyrobce DPS

Martin Malý martin.maly@gmail.com
Středa Březen 23 10:50:58 CET 2005

No, mel jsem na mysli pripad 1 az 2 :) Takovou desku, kde jsou treba
tri, ctyri IO v DIL pouzdru + nejaka ta bizuterie a u jednostranneho
plosnaku by bylo tech dratovych propojek moc - ne snad na pocet, ale
"na vzhled". Dam priklad - desticka, na ktere je 8052 s krystalem +
externi pamet + adresovy latch. Vzhledem k tomu, jak maji pameti
usporadane vyvody to neni zaboha mozne natahat na jedne strane. Tak
mne prave napadla dvoustranna deska s nekolika pruchody. Ale ten dotaz
jsem nejspis spatne polozil - mel jsem se spis ptat jestli je lepe
resit ty pruchody zapajenim soucastky z obou stran nebo jejich
"vytahanim" do volneho prostoru a propojeni skrz dratkem nebo jestli
existuje nejaky jednoduchy, rychly a prijatelny zpusob, ktery mne
nenapadl.

Jak vidim, tak jsme dospeli ke stejnym variantam. :) Diky za odpoved.

Martin Maly