Nestandardni FD mechanika

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Březen 23 09:36:55 CET 2005

No ja som myslel zahodit FDD uplne a nahradit ju elektronikou.
Ak este stale mate tie klavesy, predpokladam, ze ich budete chciet mat a
prevadzkovat este aj o 10-20 rokov, a vtedy zohnat novu FDD prip. dobre
diskety bude rovnako problematicke ako je to dnes s 5.25" prip. 8"
FDD/disketou.

Je potreba na tie diskety zapisovat? Ak len citat, je to o triedu
jednoduchsi problem.

Netvrdim, ze je to trivialna uloha na jeden volny vikend...

wek