Vyrobce DPS

Tomáš Skočdopole hoppik@seznam.cz
Úterý Březen 22 21:54:29 CET 2005

U nas ve skole si nechali na zakazku delat takove miniaturni nytky.
Provadelo se to asi tak, ze se vyvrtala dira 1,2mm a prostrcil ten nytek.
Roznytoval a z kazde strany se na nej dal cin, aby se vodive spojil s horni
a spodni stranou. Nesmel ovsem zatect do toho nytku. No a vlastne potom se
vzala ta prislusna soucastka a prostrcila tim nytkem a zapajela.
Takto jsme ale delali maximalne vyvody s max. rozteci 5mm. Patice IO jsme
radeji nezkouseli...

Mozna bych mohl sehnat nekde vyrobni vykres toho nytku a u ktere firmy to
delali.
Jedine vim, ze min pocet kusu je 10 000. Cena 0,1KC za 1 nytek, pokud se
dobre pamatuji.

Kdybyste nekdo chtel, muzem si objednat minimalni mnozstvi a rozdelit mezi
sebou. Me by se naka ta stovecka hodila do zasoby...
Staci se nas domluvit na min. pocet.

----- Original Message -----
From: "Martin Malý" <martin.maly@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, March 22, 2005 9:08 PM
Subject: Re: Vyrobce DPS

No popravde - zkusil jsem to pred casem poprve a vysledek mne prijemne
prekvapil - rozjel jsem se asi o 0.5 milimetru, coz je na prvni pokus
slusne. Jen jeste musim zjistit, jak Eagle donutit, aby delal vetsi
plosky a priste to bude naprosto skvele...

Pri te prilezitosti se zeptam: Nemate nekdo nejaky tip jak si doma
"zbastlit" prokovy? Tam kde neni vyvod soucastky, tak tam to
"nasimuluju" dratkem pripajenym z obou stran. Ale co treba s IO? Nebo
s trojradymi konektory? Napada mne jen vrtat vetsi diru, ze strany
soucastek priletovat tenky dratek a protahnout ho spolu s nozickou tou
dirkou... Mate nekdo jiny postup?

Martin Maly