[Fwd: Re: uu, was: Problem s CMOS zapojenim]

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Březen 22 17:47:38 CET 2005

No bohuzial zdekodovat to nejde, a to kvoli nasledovnemu:
co tam zrejme pribudlo cestou a je spravene nekorektne, takze po
dekodovani spat na ascii sa vytratia niektore znaky...

Original mail bol 7-bitovy...

wek

PS. Pripajam FREE tool na uudecode pod win, keby to nahodou niekomu bolo
treba, napr. pre zdekodovanie nejakeho historickeho mailu

PS2 len som CHCEL pripojit, filter mi to vyhodil...
http://www.bastet.com/software/MUUDECODE.ZIP

wek