Nestandardni FD mechanika

Vladimír Volák volak@stapro.cz
Úterý Březen 22 16:57:23 CET 2005

Reminek jsem koupil, je to prumer 62mm, 2,5 mm siroky. FD tam jde podle
vseho i 1,44MB, napr. ten Korg, co jsem psal mel podle roku vyroby jak 720,
tak 1,44 MB mechaniku. Pokud ma Vase mechanika pripojeni na 24 pin pasovy
vodic, tak popis redukce muzu poslat.
Vladimir

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, March 22, 2005 1:03 PM
Subject: Re: Nestandardni FD mechanika

Dne úterý, 22. března 2005 12:39 AZE napsal(a):
> Z Vaseho puvodniho dotazu jsem to nejak nepochopil:
>
> Vypadalo to ze mate z nejakeho vraku varhan mechaniku, a zatim je to
> obracene :-)

Totiz ty "varhany", ktere maji flopinu, se nesrotuji, jen pokud jsou na srot
(nejaky fetak je rozdupe a pod). Ony totiz nemaji flashku, ale poctive
ROMky,
takze nehrozi smazani seslosti vekem. Kazdy nastroj ma totiz neco "do sebe",
neco, cim je originalni a zvukove neopakovatelny i v dnesni dobe, takze
nastroje se kupodivu velmi opravuji a udrzuji pri zivote. Treba ta moje je
sametove mekka (s vestavenym hallem vylozene na uchcavani) a pritom bez
hallu
dostatecne syrova, takze se s tim da fakt hrat kdeco. Korgy maji zase hodne
tvrdy zvuk, proto jsou hodne oblibeny rockerama. Holt kdyz hraje piano z
banku 1, je to u kazdeho vyrobce zcela jiny zvuk. No, nekdo to holt nepozna.

Nicmene ja mam taky takovou flopinu ve staricke Yamaze (taky 720k), sice
jeste
funkcni, ale taky trochu s napetim ocekavam, kdy vysadi (kdyz se tam strci
disketa, furt se toci kvuli rychlosti pristupu ikdyz se z ni cte malo, nema
plochy motor, ale pohon reminkem).

Byl bych tedy vdecen, kdyz sem postnete popis toho interface a taky jak vam
chodi s dnesnima 1,44MB (ci so je tam treba preswitchovat - treba >10 let
stare mitsumi se jumperama daly nastavit na 720kB).

--

                        Jaroslav Lukesh