Stavba programatoru PIC

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Úterý Březen 22 15:45:39 CET 2005

Zdravím,

    toho konektoru bych asi možná trošku bála, ale třeba zbytečně.
Doporučuju neudělat tam plochý kablík ale "vrabčí hnízdo" aby ty drátky
nešli těsně vedle sebe.

    DPS ze Semachu jsou perfektní, tam chyba určitě nebude a konstrukce
je také ověřená. Pokud umíte pájet ( ;-) ) tak je úspěch zaručen :-)

    Jako program použím ICProg + UserPort pro provoz pod Windows XP
knaprosté spokojenosti :-)

    Jak já se těším do práce až budu mít zase přístup k páječce :-)
zatím mám smůlu :-(

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

Stranger wrote:

>Zdravim,
>
>tak jsem si v GESu objednal soucastky (vcetne 'Ucebnice programovani
>PIC) a v Semachu DPS a uvidi se.
>Kablik od programatoru jsem vyresil tak, ze ve stene krabicky mam
>telefonni zasuvku 6-6 a PIC bude v patici na desticce, ktera se bude
>pripojovat primo do toho konektoru.

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0509-5, 04.03.2005
Testovano: 22.3.2005 15:45:49