Stavba programatoru PIC

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Úterý Březen 22 15:40:22 CET 2005

No mne onehda nejel programator na nejakem PICu s tak kratkym kabelem, ze uz
bylo nerealne ho jeste zkracovat (to uz bych to kontaktni pole musel strcit
do programatoru..), tak jsem jenom oddelil drat DATA od ostatnich (byl to
plochy kabel), a hned to behalo jak z praku. Cili mozna by stacilo treba pro
DATA a mozna CLK pouzit nejaky stineny kabel, nebo ten plochac pouzit sirsi
a draty mezi DATA a CLK uzemnit (tak jako je to u UltraATA, nebo neceho
takoveho) a mohl by kabel byt o dost delsi.

Dusan Dolezal