Stavba programatoru PIC

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Úterý Březen 22 11:57:59 CET 2005

Zdravíčko  :-)

Vřele doporučuji, funguje krásně a spolehlivě :-)

Jenom si dejte pozor na délku kablíků od programovadla k PICce, čím
méně, tím lépe.Dost jsem se s tím natrápila svého času. Teďka mám cca
10cma funguje to, ale je to maximum co mi fungovalo.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

Stranger wrote:

>Zdravim,
>
>tak jsem se rozhodl a postavim si PicProg 7405 od pana Bezstarosti
>(http://www.bezstarosti.cz/elec/picprog_7405/picprog_7405.htm).
>
>Doufam ze jsem nezvolil spatne ;o)
>
>Dekuji vsem za rady ohledne vcerejsiho problemu s CMOS zapojenim.
>
>Milan.

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0509-5, 04.03.2005
Testovano: 22.3.2005 11:58:07