C55, PC, COM kabel problem

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Pondělí Březen 21 18:58:50 CET 2005

Zdravim,

   Mam  maly  problem  s  datovym kabelem k C55. Asi pred pul rokem mi tatinek
   rozslapl  konektor,  co se zasouva do telefonu ;) a az ted jsem se dostal k
   oprave.  Byly  i odtrzene dratky z konektoru, takze jsem je musel pripajet,
   ale nejsem si 100% jist spravnosti zapojeni, nicmene kabel funguje ve vsech
   modech (data, flash i flexmem) i na 115 kbit/s.

   Pokud  pripojim  telefon na kabel, spustim nejaky program, ktery komunikuje
   datove  (AT, napr. SiMoCo), zvolim "pripojit" (v programu), ten se okamzite
   pripoji  a  funguje.  Pote  zvolim v programu "odpojit" a telefon jiz nejde
   zpetne pripojit (program telefon nenajde), musi se vytahnout a opet zapojit
   kabel.  Po  vytazeni  kabelu  zacne  telefon  "troubit"  (klasicke Siemensi
   seknuti) a po kratkem stisku cerveneho tlacitka se vypne.

   Konektor ma zapojene piny 1 (power), 3 a 4 (TX a RX).

   Nemate nekdo nejaky napad???

--
S pozdravem,
 Dawid Ferenczy