pomalobezny oscilator - nejaky ochotny tester ?

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Pondělí Březen 21 15:46:50 CET 2005

Vypadá to krásně :)

    žel nemám ani PIC10F200 ani jeho programovadlo.  Tak až pojedu do
Prahy asi si je zkusím nějaké opatřit :) Čím se vlastně tahle prťata
programují ?

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

jiri@bezstarosti.cz wrote:

>Zdravim.
>
>V nedeli jsem si konecne dal trochu volno a pohral si. Takze výsledek muzete
>najit na:
>
>http://www.siliconbrain.biz/download/download.htm
>
>jako MAGICPWM.
>
>Jen jaksi dnes uz neni cas to poradne testnout. Tedy pokud by se nasel nekdo
>ochotny, kdo tim vyrobi nejaky ten HEX a zkusi ho na PIC10F200 (je potreba
>jen ten PIC za par kacek, kodan 100n na napajeni, dva odpory a dvoubarevna
>LED - zapojeni je primitivni) a zahlasi pripadnou chybu funkce, byl bych
> [...]

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0509-5, 04.03.2005
Testovano: 21.3.2005 15:46:58