Meteostanice WS680 - nevydrzel a rozebral

J.D. dr.sny@tiscali.cz
Pondělí Březen 21 13:04:02 CET 2005

Diky za povzbudivou informaci. Ja jsem to totiz nakonec stejne
nevydrzel, objednal si ji a ted ji ocekavam. Na me ten displej opravdu
delal dojem az "neprodejne" spatneho zobrazeni - snad ta baterka.
Velikost symbolu mi nevadi, ale jak jsem psal, moc tam prosvitaly ty
neaktivni segmenty.
Funkcne srovnatelne stanice opravdu stoji nejmene 2 x tolik, pritom
presnost (predpokladam podobna pouzita cidla) je asi dost podobna -
odpovida domacimu pouziti.
Na ten trimr bych asi taky nesahal muze mit i jinou funkci .:-)