pomalobezny oscilator - nejaky ochotny tester ?

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Březen 21 11:55:31 CET 2005

jiri@bezstarosti.cz napsal(a):
> Zdravim.
>
> V nedeli jsem si konecne dal trochu volno a pohral si. Takze výsledek muzete
> najit na:
>
> http://www.siliconbrain.biz/download/download.htm
>
> jako MAGICPWM.
>
> Jen jaksi dnes uz neni cas to poradne testnout. Tedy pokud by se nasel nekdo
> ochotny, kdo tim vyrobi nejaky ten HEX a zkusi ho na PIC10F200 (je potreba
> jen ten PIC za par kacek, kodan 100n na napajeni, dva odpory a dvoubarevna
> LED - zapojeni je primitivni) a zahlasi pripadnou chybu funkce, byl bych
> [...]

Jirko,

je to fakt moc hezky, zase dalsi krok pro lidi jako jsem ja, aby cas od
casu pouzili MCU. Mam jen dva dotazy:

1) proc se to jmenuje PWM, kdyz to nema pro sirkovou modulaci zadny
vstup - nebo jsem neco prehledl?

2) mohlo by to pracovat na vyrazne vyssi frekvenci (stacil by tam
obdelnik), nebo je to omezeno tim PICem?

--
Jirka