Tenka ocelova struna - kde koupit?

Martin martin@hrbek.info
Pondělí Březen 21 09:03:58 CET 2005

co zkusit prodejnu hudebnich nastroju :)

----- Original Message -----
From: "Jirka" <zaloha@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@hw.cz>
Sent: Saturday, March 19, 2005 8:53 PM
Subject: Re: Tenka ocelova struna - kde koupit?

Snail Instruments napsal(a):
> Psal jsem kamosovi do USA, odpovedel:

Dekuju za zajem a reakci, ale z USA by se to zrejme "kapanek"
prodrazilo. Jen na okraj: material neni az tak podstatny (dulezita je
pevnost v tahu, ostatni vlastnosti nejsou kriticke, vyhovela by bezna
"strunova ocel"). Mohlo by to byt asi i lehce zvlnene (z civky), prumer
0,1 a mene. V podstate jde o vyztuzovani urcitych specialnich typu
lepenych spoju (jakoby prosivani niti). Struna se musi snadno poddat,
proto pozadavek na maly prumer, pevnost se dozene mnozstvim "stehu".

Pozn.: kevlar, uhlik a jine materialy znam a pouzivam, zde je skutecne
potreba ta struna.

--
Jirka