DVD prepisovacka PLEXTOR PX-708A - problem

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Březen 20 18:54:41 CET 2005

stal sa mi taky vesely problem. Spominana mechanika mi prestala zrazu
citat CD. Jednoducho kopirujem niekolko diskov na hardisk a po asi 6-tom
prestala citat CD a uz som to nerozchodil. Tym padom sa nedaju ani
vypalovat CD, lebo si nevie precitat prazdne medium. Zaujimave ale je,
ze DVD cita bez problemov a DVD aj vypaluje bez problemov.
Cely incident ma nasral preto, ze sa to stalo 1 den po skonceni zaruky.
Skusal som flashnut novy firmware a skusal som ju v dvoch pocitacohc s
roznymi OS a tvari sa to tak isto. Nestretol sa niekto s podobnym problemom?
balu