OT: Oko vidi

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Sobota Březen 19 23:01:21 CET 2005

Dne sobota, 19. března 2005 22:35 Serych@panska.cz napsal(a):
> Hm, hm, hm, mrkev v zime... na 37.65059 a -118.00791 je jich plne cele
> velke udoli.

Kurna lidi, ze bych si nainstaloval kvuli tomu XPcka? Zkousel jste to nekdo
pod wine a spol na linuxu ci bsd?

Na druhou stranu 200M pres gprs, by byl velky masochismus (ale je pravda ze
jsem pres gprs delal upload databate 110M - trvalo to skoro 3 dny a
pravidelne +/- totez mnozstvi pres noc stahuji).

--

                        Jaroslav Lukesh