PIC preklad

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Sobota Březen 19 22:33:00 CET 2005

Dne sobota, 19. března 2005 20:46 radek kasal napsal(a):
> Ta ruská oblast je skutečně velice prospěšná. Najde se tam kde co a mnohdy
> najdete odkazy ze španělských i anglických stránek do Ruska nebo Číny.
>
> Jak používáte tu ruskou klávesnici? Strašně se mi pletou písmenka,
> potřeboval bych něco, co by psalo rusky znak po zmačknutí českého.

No já mám linux (mandrake a používám KDE) a v něm klávesnici ruskou, varianta
phonetic (někdy se jí říká yawerty). Takže když napíšu dobryj google (добрый
гоогле), tak to píšu úplně stejně jako na QWERTY klávesnici. Pěkné, že?
Akorát je škoda, že se to nepíše úplně jako na české, žščě a pod. se hledají
blbě. Ale von to třeba někdo ještě dopíše, zlatej open-source.

Schválně, podívali jste se někdo na ten FCL meter co všecko vyždíme z 16F84??

--

                        Jaroslav Lukesh