diktafon - zkusenosti s digitalnim

Jiří Reček recek.jiri@quick.cz
Sobota Březen 19 16:48:00 CET 2005

Ja jsem se nechal unest filosofii meho kamarada a koupil jsem to nejdrazsi,
co jsem nasel na internetovejch eschopech. Pak z toho taky vylezlo, ze je to
asi i to nejlepsi.
Vyhral to SAFA SR-290F. Libi se mi na tom pto, ze to ma vestaveny mikrofon i
konektor pro pripojeni externiho mikrofonu. Prehrava to MP3, pres sluchatka
pekne kvalitne, ma to i repracek. Doba zaznamu pri 5kbps mono je 114 hodin,
pri 128kbps stereo je to 4 hodiny. Koupil jsem to v www.hifi-shop.cz
Jedna AAA tuzka, FM radio, modre podsviceny graficky displej.
Jirka

----- Original Message -----
From: "radek kasal" <radekkasal@seznam.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, March 19, 2005 8:59 AM
Subject: diktafon - zkusenosti s digitalnim

Jake mate zkusenosti s diktafonem - muzete doporucit nejaky model?

 Pouziti je vesmes prilezitostne, zaznamenat si prednasku nebo skoleni.
Prece jen stihat zapisovat a ještě reagovat se ne vzdy dari.

Diktafon by mel splnovat:
- doba zaznamu 1hod a vice
- dobra citlivost na mluvene slovo z prostoru, nebude se mluvit primo do
mikrofonu
- digitalni, nechci mechaniku, kazetu a vrceni motorku
- vystup muze byt jen analogovy, PC si to znovu zdigitalizuje (jak jsem
porovnaval ceny tak u digitálního vystupu byla cena diktafonu
dvojnasobna)

Jaky je vliv externího mikrofonu na prostorovy prijem u digitálního
diktafonu?

Dekuji
Radek