Tolerance napeti v rozvodny siti

Dee Jay mrdeejay@seznam.cz
Sobota Březen 19 09:54:32 CET 2005

prepinanim odbocek na trafu to jiste jde  - ovsem to je ponekud slozite
tzn.příkaz B,vypnout trafo,zazkratovat,vysplhat se na nej ,povolit par
sroubu posunout odbocku,cely to zase odjistit a zapnout ... coz jiste uznate
se neda delat 3 x za den :o)
,ale pokud je tam dlouhodobe prepeti nebylo by to od veci - za predpokladu
,ze to uz neni na minimu. Nakonec moloch jeko E.O.N. vám jiste rád vyhovi
:o)

DJ

----- Original Message -----
From: "Vladimír Anděl" <vaelektronik@mirnet.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, March 18, 2005 11:24 PM
Subject: Re: Tolerance napeti v rozvodny siti

To je ted jen +5%? Driv kdyz bylo 220, bylo to snad +10 a -15% a i to
rozvodne zavody dokazaly tezko dodrzet. Kdysi pred 25 lety, kdyz tata delal
radiotelemetrii na prehrade na Zelivce, byly z trafa puvodne napajejiciho
celou vesnici napajene jen dva baraky institutu hygieny. Pres den tam bylo
okolo 240V a v noci nekdy i 260. Naprazdno bylo nejen to trafo, ale i VN
pripojka. Ale teoreticky se i normalne muze stat ze se v noci elektrika
nebere. Tak jak to dokazou udrzet? Prepinanim odbocek na trafu?
Andel