Patecni OT co s volnym kapitalem ?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Březen 18 19:01:40 CET 2005

Dne pátek, 18. března 2005 13:56 Pavel Novotný napsal(a):
> Je jasne, ze podobne rady jsou nad zlato a na ulici ani na internetu zdarma
> nelezi, ale kazdy z nas ma obcas nejaky napad , ktery nema moznost nebo
> chut realizovat a nekdo jiny by je uvital byl schopen realizovat .

At kontaktuje hong kong trade development council ve vidni a necha si poslat
vsecny jejich katalogy. Oni mu je radi poslou, kdyz jim rekne nac to chce,
staci se s nimi jen domluvit. Az si ten metrak prohlidne, bylo by dobre jit
na nejakou schuzku co pravidelne poradaji. No a pak se uvidi. Jo a at si
zaridi milenku v cine co mu bude kontrolovat kvalitu, jinak mu budou chodit
samy smejdy.

Hlavne at se nedivi cenam, je to tak uplne normalni, rejzujou tak krute
vsichni, takze kdyz krutas nebude, muze prodavat za pul. Velkou roli v tom
hraji taky finance (vlastni/pujcene) - ma-li vlastni, ma velkou vyhodu a
naskok pred ostatnimi.

--

                        Jaroslav Lukesh