Patecni OT co s volnym kapitalem ?

Snail Instruments snail@iol.cz
Pátek Březen 18 14:26:20 CET 2005

>Zjistil, ze jeho stavajici firma jiz bezi vice mene sama od sebe a jemu
>chybi nejaky "velky" cil, ma dostatek kapitalu a rad by zacal neco vyrabet
>(stavajici firma je vice mene obchodni zalezitost) a tak hleda dobry napad
>a nejakou tu mezeru na trhu nebo spise neco co se sem za drahy peniz
>dovazi a pritom by se dalo vyrabet doma.

Tak treba hodne drahe jsou diode-array detektory pro kapalinovou
chromatografii. Pritom je to zarizeni v principu velmi jednoduche - UV
zdroj, merici cela, mrizka, linearni CCD senzor, rychly A/D prevodnik,
procesor, trocha aritmetiky a vymalovano.

Nebo se pred lety jeden profesor zminoval, ze neexistuje Kelvin-probe jako
komercni zarizeni. Nevim presne, jak se to jmenuje cesky, slouzi to k
mereni vystupni prace elektronu metodou kmitajiciho kondenzatoru.

>Je jasne, ze podobne rady jsou nad zlato a na ulici ani na internetu
>zdarma nelezi, ale kazdy z nas ma obcas nejaky napad , ktery nema moznost
>nebo chut realizovat a nekdo jiny by je uvital byl schopen realizovat .

Dost zalezi, v jakem oboru ma firma kontakty. Neni takovy problem neco
vyrobit (no, jak kdy), jako ten vyrobek prodat, ale to jsem asi nerekl nic
objevneho.

J. Hanzal