LS 7084 nebo LS 7184

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Březen 18 14:23:54 CET 2005

nie, nahradzoval som dosku, kde to bolo urobene asi z 50-tich obvodov
typu 7400 jednym jednocipakom :-) Vyslo to cenovo uplne rovnako ako keby
som robil vsetko jednocipakom, akurat som usetril 3 tyzdne casu :-)
Potreboval som istotu, ze to nevypusti ani jeden impulz, takze pulzy z
toho dekodera cez prerusenie inkrementovali citace a hlavna slucka mimo
prerusenia to potom spracovavala do desiatkoveho tvaru a obsluhovala
displej. Pokial sa stroj pohyboval plnou rychlostou tak to naozaj malo
co robit, pricom vsetko okrem pocitania impulzov malo nulovu prioritu.
Ale uz su vykonnejsie jednocipaky a lepsi programatori, takze netvrdim
ze sa to neda urobit jednoduchsie. Kazdy prisposobuje svoje konstrukcie
svojim schopnostiam :-)