LS 7084 nebo LS 7184

MK info@mcu.cz
Pátek Březen 18 13:59:26 CET 2005

>v case ked som robil ten snimac polohy tak vychadzali najlepsie co sa
> tyka rychlosti a pohodlia prace s nimi. Pripojim IRC na jednu stranu a
> idu mi impulzy so stvornasobnou frekvenciou na druhej strane.
> Softwarovo to navyse bolo velmi pomale, takto ten snimac zvladal
> rychlost cca. 10cm/sec s rozlisenim 0.01mm. Ale nie som profesionalny
> programator, takze namiesto toho aby som sa mesiac drbkal s
> optimalizaciou algoritmu som si kupil cip za $2.45 a cely snimac polohy
> bol zbuchnuty za tyzden aj s vyrobou prototypu...

A predpokladam, ze za tim IRC se "svabikem" byly nejake citace ala MH74193
za nimi
nejake zobrazeni a vyhodnoceni a mel jsi to za tyden :-))))
No ja si velice zive dovedu predstavit (lezi nekde v supliku) to same
na jedne 9572 - a pokud se nepletu tak 10cm/0.01mm -> to je cca 10kHz

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14
14100 Praha 4 - Sporilov