Male meracie "modulceky" na baze jednocipaku

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pátek Březen 18 13:52:30 CET 2005

Muzete mi ten email poslat znova ? Opravdu asi nekde zapadl. Drobnosti se
zmenili, nicmene dnes uz mame vyrobeno mnoho zarizeni s timto protokolem.

Delka dat je az 65530, ale slo o adresu.

S pozdravem
Pavel Poucha

From: "Jan Waclawek" <wek@evona.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, March 18, 2005 11:36 AM
Subject: Re: Male meracie "modulceky" na baze jednocipaku

Mno, ked sa uz nadhodil Spinel, vidim, ze ste od casu ked som si ho
pozeral, nic nemenili, a aj chyby ostali...
Tipujem, ze ten mail, kde som Vam ich popisoval, zapadol niekde prachom...

wek

PS.: v binarnom formate "97" je predpoklad dlzky dat az 65530 (dlzka su
2 byte, takze sa urcite predpoklada >255 byte)