pomalobezny oscilator - sinus

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Pátek Březen 18 13:41:18 CET 2005

  :-)

Jenže já bych to asi řešila podobně. Dva tranzisotry + dva kondíky +
čtyři odpory, za tím další dva RC články a "koncové" tranzisotry. Takže
vlastně také "sinusový oscilátor pomaloběžný" :-D

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

MK wrote:

>Ale ja opravdu nenadavam - jen smutne koukam :-(
>
>Ted si dovolim trochu zobecneni - chran buch, ze to vezmete osobne :-)))
>Cim mene znalosti, tim vyhranenejsi a pohrichu i vetsinou blba
>predstava jak problem resit.
>
>Fakt by me zajimal myslenkovy pochod vedouci od "dve prolinajici se svetla"
>k "sinusovy pomalobezny oscilator".

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0509-5, 04.03.2005
Testovano: 18.3.2005 13:41:26