LS 7084 nebo LS 7184

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Březen 18 13:40:12 CET 2005

v case ked som robil ten snimac polohy tak vychadzali najlepsie co sa
tyka rychlosti a pohodlia prace s nimi. Pripojim IRC na jednu stranu a
idu mi impulzy so stvornasobnou frekvenciou na druhej strane.
Softwarovo to navyse bolo velmi pomale, takto ten snimac zvladal
rychlost cca. 10cm/sec s rozlisenim 0.01mm. Ale nie som profesionalny
programator, takze namiesto toho aby som sa mesiac drbkal s
optimalizaciou algoritmu som si kupil cip za $2.45 a cely snimac polohy
bol zbuchnuty za tyzden aj s vyrobou prototypu...
b.