Male meracie "modulceky" na baze jednocipaku

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Březen 18 11:36:24 CET 2005

Mno, ked sa uz nadhodil Spinel, vidim, ze ste od casu ked som si ho
pozeral, nic nemenili, a aj chyby ostali...
Tipujem, ze ten mail, kde som Vam ich popisoval, zapadol niekde prachom...

wek

PS.: v binarnom formate "97" je predpoklad dlzky dat az 65530 (dlzka su
2 byte, takze sa urcite predpoklada >255 byte)