Revize alarmu

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Pátek Březen 18 07:59:13 CET 2005

> Zdravim.
>
> Namontovali nam ve firme alarm, a jelikoz se tvari ze jako hotovo a
> nikdo se ani nezminil o nejake revizi, zajimalo by mne jestli by na
> alarmove centrale, ktera je napajena z 230V nepohyblivym privodem
> (kabel ve zdi jisteny jisticem v rozvadeci), nemela byt provedena
> vychozi revize? Komponenty alarmu jsou napajeny bezpecnym napetim,
> tam to je jasne, ale centrala jako i kdyz je take napajena 24V
> akumulatorem, ma vsak transformator a take plechovou skrin kterou se
> nikdo nenamahal ukostrit...

	Nam delaj elektrickou revizi EZS kazdy dva roky, stejne tak jako
rozvodu a vsech elektrickejch spotrebicu. Kazdy půlrok firma dela funkcni
zkousku EZS, z toho kazda druha je dukladna, ze se proveri vsechna cidla a
je z toho revizni zprava.
	Ale my jsme statni organizace, takze mozna je na nas prisnejsi metr.

	Ales Zika