napajeni avr po rx,tx

Martin Malý martin.maly@gmail.com
Pátek Březen 18 07:28:00 CET 2005

Rekl bych, ze spoustou pull-up odporu vsude mozne vevnitr. Ja se s tim
setkal u nejakeho PICu - pripojil jsem na programator SDATA, SCLK a
zem a ejhle, na napajecim vstupu bylo docela dost voltu, tusim ze
kolem dvou a pul. Laicky jsem si to vylozil tim, ze ty vyvody maji
(vetsinou) vnitrni pull-up odpory pripojene na Vdd a pres ne to tam
"nejak" protece. Ale nezkousel jsem s tim nijak dal experimentovat.

Martin Maly