Male meracie "modulceky" na baze jednocipaku

David Kucera david@cybertex.org
Čtvrtek Březen 17 22:32:17 CET 2005

no v brne budu 23-24 tak se muzem potkat neni problem nekam zajet autem
tam jsem za chvili
vezmu to sebou
jo www prostoru je hodne moznosti znalosti www a ochoty daleko mene :-))
dat na www jen schema  a PCB asi nebude stacit
jinak treba se nekdo najde :-)

David