Ma cenu kupovat prepetovou ochranu ?

notas notas@centrum.cz
Čtvrtek Březen 17 21:23:31 CET 2005

Neni me vubec jasna jeste jedna vec. Jakou ochranu
potrebuju v CR na ochranu telefoni ADSL linky ?
Potrebuji ochranu na digitalni linku a nebo
analogovou linku ?

ANNEX A vs. ANNEX B
Annex A je standard ADSL over POTS, tedy ADSL v kombinaci s analogovou linkou.
Annex B je ADSL over ISDN. ČT se ale nedrží těchto standardů a používá
system/standard odvozen od Annex B pro oba typy tel. linek.
ČTc se rozhodl ujednotit technologie, takže se instaluje převážně Annex B.
Analogový signál annexem B projde, a DSLAMy se osazují již jen ISDN deskami.
V praxi to vypadá tak, že je ISDN deska na DSLAMu, u zákazníka ISDN modem pro
ADSL, ale místo ISDN signálu je přes splittery
puštěn obyčejný analogový signál 3,4kHz